have a click here

Wednesday, September 7, 2011

07.09.2011

I am still alive.

祝我自己,生日快乐


HAPPY BIRTHDAY TO MYSELF.


I am officially 19 now.
thanks for all the wishes from facebook friends.
and also not to forget my lovely classmates,teacher for the birthday cake.
This will be the last year staying together with them in a class.
I appreciate today and everything that done by all of you.




我不想偷偷掉泪,但我还是控制不住
对不起,又再一次让你们失望了




其实我一点也不快乐
我需要时间
我会比任何人来的更坚强


我还在等待一封我希望会出现的信息
然而,现在的我依然想念以前每一年的今天,都会有你的日子
简单的,快乐的
她说别停留得太久,因为你已经走上了你自己的轨道

今天不只属于我
而是属于我们,一个永不褪色的家

今天的我是空虚的,寂寞的
最后,
秀嫒,生日快乐



青蛙wak wak,谢谢你送上的祝福还有生日歌
,蛮感动的<3

No comments:

Post a Comment