have a click here

Monday, September 26, 2011

it's been four months.

 I found all these from my private blog.
It's been few months already and I have stopped blogging in that.
I was much naive last time compare to now.
People,don't be shock when you guys read this.
I was a little insane that time,you know it HURTs.
It had past now and I think it's not a problem to share my things.
It's all written by me,I have no idea where to get such good mood to post so many things.
I have more than sixty post there.=(
Those days,real sucks.
I am here,in MY blog,sharing my feelings.
Don't make it an hot topic out there.Especially behind me.If you have anything to ask just come to me and ask or tell Seriously I am not going to mad or hate you guys.
Just don't hide because I dislike it.Really,I prefer to know every truth than HIDING lT FROM ME.
Every truth that I found out by myself is so hurt.I trust my friends and in the end....
Or i should think it this way,hide from me is to protect me and also my feelings?
Then I am not going learn to let go seriously.
I know some of you get what I am trying to say here.
But please,I treasure everyone of you as my real friends.
And I feel like because our relation had end,we are not even friends anymore.
I thought we still able to talk,teasing around.Now not even a hi.
Or maybe because I do not belong to your class?
I just hate this feeling.
I never blame anyone of you.It's just my feelings,my thought.
You guys have ignore my feelings.
Everything just end it this way.
Wish everything back to normal
Still friends,but seems like nobody cares.
I feel awkward because we are not even talking anymore.
I can smile and why can't you.
I am still treating you like a friend.But why can't you.
Why must it be this complicated.
Anyone please explain it to me?
I really don't get it.
Jiayi
Dickson
Tell me why


I think I better stop my story
check this up
MY THOSE DAY
It's long and if you think you can't digest it then stop from reading it

要是我预料到会有今天
我不会要你和我一起
要不是因为你
我不会和你一起
要不是因为你
我不会爱上一个你
要不是因为你
我不会一错再错
要不是因为你
我不会不敢望着你
要不是因为你
我的记忆就不会有你
要不是因为你
我不会望着手机,等待一个不可能的‘你好吗’
要不是因为你
我不会每晚失眠
要不是因为你
我不会几乎每晚梦见你
要不是因为你
我不会对你付出那么多
要不是因为你
我不会分不清什么是对的错的
要不是因为你
我不会觉得自己笨
要不是因为你
我不会拒绝别人
要不是因为你
我不会付出了全部
要不是因为你
我不会因为你的开心而开心
要不是因为你
我不会因为你的伤心而难过
要不是因为你
我不会变得那么自私
要不是因为你
我不会再男生面前哭
要不是因为你
我不会变得那么弱
要不是因为你
我不会知道自己爱你爱到那么深


要不是因为你

我不会有人疼
要不是因为你
我不曾懂得什么叫幸福
要不是因为你
我不曾懂得珍惜
要不是因为你
我不会被关心
要不是因为你
我不会被保护
要不是因为你
我不会被呵护
要不是因为你
不会有人被我看我最爱的星星
要不是因为你
我的生活就会变得乏味
要不是因为你
我的记忆力不会有那么的一年零十天
要不是因为你
我不再相信永远
要不是因为你
我不会有人陪
要不是因为你
我那一年全是痛
要不是因为你
没有人会买我喜欢的东西给我
要不是因为你
不会有人陪我看戏
要不是因为你
我就不会有人照顾
要不是因为你
没有人体会我的感受
要不是因为你
不会有人帮我说好话
要不是因为你
我的记忆力就不会有一个这么好的你
要不是因为你
我会爱上别人而不是你
要不是因为你
我不会过着公主的生活
要不是因为你
不会有人愿意抱着我
要不是因为你
我不会不想再爱别人


为什么你不曾懂得我

突然的你,一切都变得好陌生
为什么现在的你
为什么可以这么狠心
为什么现在的你
说放下就放下
我一直在关心你
顾虑到你的感受
而你却一次又一次地让我痛心
一次又一次让我掉泪
你是否真的考虑到了自己,才想到我
全世界的人都可以说你的不好
说你不值得
就唯有你不可以说自己没资格
因为这样的你,让我好心痛
不是因为我的选择错了
而是因为你对自己失去了信心
所以我痛
相信自己好吗?
人总是自私的
你变得好可怕
很无情
我怕了
我已经不认识现在的你
住在我心里的那个人真的不见了
你只记得我们的不快乐
因为这样,快乐的回忆少了
当时十年后的你,看会今天的部落格
你还会不会想起我们之间的一切
请你不要讨厌我
因为太爱你
我变傻了
原谅我的错

每当我说话的时候

你总是对我说到家了
你总是对我不耐烦
换成了是别人女生,她们忍受得了吗?
我一次又一次的维护你
我多久没有和你吵架了
有多久没有没有对你发脾气了
你有认真的考虑我的感受吗?
爱的时候,总是甜蜜,总是开心
当遇到挫折的时候,为什么选择了离开,而不是坚持下去
你还记得你说会陪我渡过难关吗
你还记得在我人生受到挫折的时候陪着我吗
你的一句不成熟
就把所有的事情推到一干二净
我不会再埋怨你了
已经不会再生气你了
你对我再怎么残忍
我还是忘不了你
我想尽办法是着忘记
如果我是你,我不会痛到现在
你已经忘了我了,
因为你什么都没说,我才会误会你这么多
原谅我的幼稚
我对你说的每一句话,
都是真心的
我一直都没变
你也没有变
世界变了
如果还可以
我会爱你
不管经历了多少
我不想放弃

以前的你,看到我哭,你会心痛
现在的你,看到我哭,会是什么心情?
我相信,已经不是爱,不是心痛
如果是我,就算是朋友,我还是会给你温柔
就算以后不再见面,我会给你温柔

爱上我或许真的是你的错

请不要只记得我们的不开心
我们的开心,请你留在心里
在你心里,我要做个会让不时都会笑的那个人

一首歌,我可以听上好几百遍

因为每个歌词表达了我的心情
你呢?
还会想我吗?
即使你对我说没有
我也好想以为你有想我

傻瓜就是我 

我清醒了没有
我告诉你答案
我不想醒来
看见你冷淡的脸,沉默的话
即使知道不可能
我也好想等到可能的那天
因为你是真的值得

现在的你

不论做什么事情
都不会考虑到我半点的心情
你的开心
真的你是因为我了
现在的笑容
比以前好看多了
你和他们真的很好
我很羡慕
却没人带给我这种快乐

而我的出现

只会肮脏了你的生活 


快点等到明年的到来
或许这样我就不会那么痛
不会因为没有你就痛
明年的这个时候
我想我们不会再是朋友
而是陌生人

即使说是朋友

你也不会再看我一眼
我好想快点度过今年
明年的我
就可以完完全全的消失

因为我要给你幸福

虽然那个人不是我

衷心的祝福你

快快找到一个爱你的天使 

现在你遇到了

傻瓜, 我们都一样 被爱情伤了又伤 相信这个他不一样 却又再一次受伤
唱给自己的这首歌 是因为我这次真的这么认为你就是不一样
你说再也没有感觉 你说爱情不能勉强 我就是那个傻瓜
原来 我可以这么的看不开 原来我如此的天真 你一句话也没说就离开了 我真的不配了吗?




those days,silly
</3
I should think about future,no more past
=)


T Chuin H, sorry
I love you Geez

No comments:

Post a Comment