have a click here

Friday, September 9, 2011

FATE

或许早已注定今天这样的一个结局
无论是好是坏,事实是我已经接受了
谢谢你们,一直默默的关心我甚至讨论我
我是为爱而堕落,但绝非你们想的那样


Perhaps, such a long destiny.
Whether good or bad, I have accepted the fact that I really should.
Thank you to all of you who have been quietly concerned about me,even discuss about me.
I fall for love matter, but not as what you all think about.
Don't worry,time will heal.*comforting myself




你能不能选择大方,不偷鸡摸狗?
可能你觉得这样做就伤不了我
你错了,隐瞒只会让我感到反感
不如大方的承认
不是或许而我是真真切切的能够接受
我选择不问任何人是因为我知道 了答案
还让你继续圆你的谎言
我觉得只要你开心,你幸福就好
其实,真的不用隐瞒了
我已经无所谓了
该属于你的就去追求,我别无要求
你们可以幸福,我也可以



No comments:

Post a Comment