have a click here

Tuesday, August 23, 2011

A.F.R.A.I.D 害怕

I am afraid to lost for what I am having now.Sometimes I rather not to make myself fall too deep.
It's hard to pull up yourself once you've fallen deep.
I feels miserable sometimes because I don't know if I was wrong.


他说:人没有十全十美
虽然我从很多人口中听出了这几个字,我都很认同
但惟有他,唯一一个说出了,让我想了很久的人
谢谢他=)
让我了解到这几个字里背后的意思


我害怕会失去现在拥有的现在
每段时刻,我都害怕
我不敢靠近更不敢让自己放肆的去投入
我怕我会失去我仅有的一切
或许我真的害怕了那些所谓不属于我的曾经
被伤过的心过后难免会有所保留
我只能希望这一切都不会是假的
因为现在的我,是真的

It seems I am the only one who make things complicated.
Don't judge if you weren't me.
Because there is many more stories hidden behind me that you may not see with your bare eyes.
每个人的背后或许有着不同的故事
但我可以肯定地告诉你
我的故事并没有比别人凄惨很多,但都是真实的。
我和你们并没有什么不同,但我的心更容易破碎。
原谅我就是一个这么感性的人
sometimes I fake my stupidity just to see how far you'll go with your lies.



No comments:

Post a Comment