have a click here

Wednesday, December 7, 2011

What should I title this?

I have a need. A need to write it down, to get my feelings in blog so I have something that I can hold on to.

Having days without you is hard for me.
Sometimes I wonder if I am not alone and you were here.
You have no idea how I had gone through my days.
I swallowed my tears,cried embarrassed but no ones know.
I have you but seems looming. Heartache and you shows nothing.
You make me very sad instead of angry.I can do only understand you more.


常常问自己,那么爱你为什么? 



一遍又一遍,但始终找不到答案。 

没有心情,看着一切不想动, 


或许是我默默的付出,却对你一向没有过多的要求, 


让你不知不觉中忘记了 



我也需要你的关心,需要你的体贴,需要你的疼爱。 



让一颗等待的心, 



以心为中心点,从上凉到头皮,从下凉到脚底。 



你始终固执的占据着我心里最重要的位置。
于是只能无奈的任凭泪继续流着,心继续痛着。 

我的天空总是下着雨, 
每当夜人静的时候,孤独总是如影随形, 

思念的痛冲击着我身体里的每一根神经。 

                     电话再甜美,话语再安慰,也不足以应付不能拥抱你的遥远。


原諒我一時的心情,

我並不是生氣你
我在乎你對我在不在乎
沉默,是一个女人最大的哭声
女人有心事后,不想多说,感觉说话很累,或许是习惯了沉默,习惯了痛,习惯了安静。

                                                              难道你还看不出来吗?
                                                         还你你也一样选择了沉默
                                                               又或者是我想多了

No comments:

Post a Comment